8. apr 2010

Alfredi sünnipäev

Täna oli klassivennal Alfredil sünnipäev. Nüüd on tema ka täiskasvanute nimekirjas. Tegin temaga väikse intervjuu.

 Kas tänane päev oli Sinu jaoks eriline? Mille poolest?
"Oli küll jah. Täna hommikul jõudsin ma õigeks ajaks kooli, kuid ma ei tea millest see tulla võis.
Mul polnud tänase päevaga seoses mingeid tundeid. Mul kulus kaua aega enne kui aru sain et  18 olen."

 Kas täna juhtus midagi põnevat? Mis nimelt?
"Jah juhtus küll. Ma lõpetasin täna autokooli ära. Ja nüüd ootan suure uudishimuga juhilubade kättesaamist."

Kuidas Sulle meeldis see, et laulsime Sulle muusika, saksa ja vene keele tunnis?
"Sünnipäevalaulud olid mu lemmikud. Peakski siinkohal mainima, et meie klass oskab päris hästi laulda. Eriti kui tegemist on lauludega, mida lauldakse tunni ajast."

Elise Võsu
11.b klass

Kommentaare ei ole: