25. mai 2010

Direktori vastuvõtt 20. mail

Neljapäeval ei alanud tunnid kõigile samal ajal. Meie saksa keele rühm pidi juba hommikul kell 8.00 truult klassis seisma ning õpetajale Guten Morgen ütlema. Teine rühm sai 35 minutit kauem kodus magada. Täna olid lühendatud tunnid (35 minutit), kuna õhtupoolikul toimus VKLG parimate õpilaste vastuvõtt.

Õpetaja Niilits tegi juba varastel hommikutundidel klassivendade Mati ja Mareku kulul nalja, kes olid veel hommikuselt uimased. Tsiteerides õpetaja Niilitsat: "Marekul on töö käigus vihiku kaaned kaduma läinud ja Matikene, kus on sinu vihik?"
Matemaatika tunni alguses tormas Carol tahvli juurde funktsiooni tuletise ülesandeid lahendama ja nagu tunni jooksul selgus oligi tema ainuke, kes asja päriselt hästi jagas. Tunni lõpuks sai ta ka loomulikult vastava hinde oma oskuste eest ja ülejäänud klass oma vihikusse briljantsed vastused.
Abituriente pole viimasel ajal koolimajas näha, aga siiski kuuleme neist. Meedia tunnis näitas õpetaja Leesalu meile abiturientide tehtud kooli videot, kus oli näha ka meie klassi õpilasi. Video oli üldiselt päris lõbus ja pani meie klassigi mõtlema järgmisele aastale. Muidugi tahab meie klass järgmisel aastal teha kindlasti paremat ja humoorikamat videot ja siis tuligi õpetaja lagedale ideega panna kirja meie mõtted, millega valmistuda järgmise aasta kooli tutvustava video jaoks.
Lisaks abiturientide videole oli meil võimalus tutvuda ka abiturientide tehtud kalendriga, mis hakkab järgmisel õppeaastal kaunistama VKLG õpetajate klasse. Tehes kalendrist pilti, ilmusid taustale ka kaks meie varsti lõpetavat abiturienti.


Kuna väljas oli palav ilm ja kõik tahavad juba enne suve pruunid olla, siis saatis õpetaja meie palvel meid ideid kirja panema kooli välistrepile. Mõned nägid ikka vaeva mõttepingutustega, kuid lõuna lähenedes tormasid enamus söökla ja poe suunas.

Päeva alguses olid klassis read üsna hõredad, kuna tulemas on bioloogia eksam ja eksamitegijad puudusid pikendades oma õppimisaega. Päeva jooksul jõudsid meie pingiread küll tiheneda, kuid 7. arvutitunniks olid read taas päris hõredad.

Kell 15.00 kogunesid 47 õpilast oma vanematega aulasse, et kätte saada tänukiri hea õppimise ja osalemise eest olümpiaadidel. Tänati nii õpilasi, õpetajaid, kui ka lapsevanemaid. Tsiteerides direktorit: "Te olete väga rikkad. Teie rikkus on teie lapsed!"

Vahepalaks kiituskirjade jagamisele tantsisid laval tantsurühma tüdrukud. Lõpetuseks valiti aga VKLG aastaõpetaja ja aastaõpilane. Aastaõpetaja on kooli sotsiaalpedagoog Külli Oja. Aastaõpilane on Perttu Narvik, kes sai matemaatika ja keemia olümpiaadil 1. koha, uurimistöö võistlusel "Meie ühine kodu - Eesti" - eripreemia parima keelealase uurimistöö eest põhikooli arvestuses, geograafia olümpiaadil 4.-5. koha ja saksa olümpiaadil 5.-6. koha.

Pildil Perttu torti lahtilõikamas.


Intervjuu 2010. a aastaõpilase Perttu Narvikuga:


Kas teadsid varem või said alles aulas teada, et oled VKLG aastaõpilane?

Teada sain alles aulas.



Oled 9. klassi õpilane. Kas jätkad õpinguid meie koolis? Kui ei, siis kuhu edasi lähed?
Ei jää siia kooli, ilmselt jätkan õpinguid Hugo Treffneri Gümnaasiumis.



Mis sa arvad, miks just sina oled VKLG aastaõpilane?

Hmm. Ma ei saa ise ka aru, miks ma olen. Ma arvan, et olen edukalt üsna palju kooli esindanud olümpiaadidel, tegelesin uurimistööga päris põhjalikult, laulan kooli kahes kooris ja olen käinud ka mõnel spordivõistlusel. Olen alati viieline õpilane olnud. Olen alati valmis kooli esindama!




Kes on su lemmikõpetaja?

Eks igas ühes ole midagi sellist, mis teda eriliseks teeb. Marianne Jaanson ja Ave Arop on mind alati tagant tõuganud, mistõttu olen ma neile suure tänu võlgu. Samamoodi Aigi Musto, mu klassijuhataja, kuulub mu lemmikute sekka. Õpetaja Kärsonit olen ma alati respekteerinud. Nii ongi, igal õpetajal on oma külg, mis mulle nende juures meeldib.




Kas oskaksid nimetada eelnevate aastate aastaõpilasi?

Eelmisel aasta oli aastaõpilaseks Janne Vellak ja sellest eelneval (kui ma ei eksi) Märt Kivimäe.




Ka meie klassist said kuus inimest kiituskirja uurimistöö hea tulemuse eest - Henn-Hillar Kalkun, Elise Võsu, Kristina Tjapkina, Birgit Pettai (pildil) ja Keili Horn ning Egle Linnas. Lisaks sellele esindasid Elise Võsu, Birgit Pettai ja Henn-Hillar Kalkun kooli olümpiaadidel.






Birgit Pettai

Kommentaare ei ole: