26. okt 2007

Kõnevõistlus "Minu riik - see olen mina"









19. oktoobril toimus gümnasistide kõnevõistlus "Minu riik - see olen mina". Osales 7 õpilast. Kõik olid oma kõned korralikult ette valmistanud. Ettekandmine oli natuke raskem, nii mõnelgi tuli närv sisse ja juhtus apse. Sellest hoolimata pidi žürii kaua tuliselt nõu pidama, enne kui parimad välja selgitas, sest tase oli suhteliselt võrdne. Oma kõne etteantud teemal pidasid ka kaks meie kooli vilistlast: TÜ tudeng Maikel Mikson ja rahvastikuministri büroo juhataja Keit Fomotškin. Nemad kahekesi ning Aigi Kraak, Evi Tarro ja Elle Virumäe meie koolist moodustasidki žürii. Nüüd siis tulemused: Võru Kesklinna Gümnaasiumi kolm parimat kõnelejat anno 2007 on LIISI MUNSKI 11.a, EVELI NIILITS 10.a, KRISTIINA VAIKMETS 12. a.

Kommentaare ei ole: