22. märts 2009

Animafilm

Projekt, milles me otsustasime oma animafilmiga osaleda kandis nime Minu Eesti. Film oli pühendatud ennekõike väiksele, kuid meie rühmale väga olulisele osakesele Eestist-Võrumaale. Minu osalus oli see, et panin kokku filmi erinevatest filmikatkenditest, mille minu klassikaaslased olid meisterdanud ehk olin filmi monteerija. Katkendid olid teemadel  kesklinn, vaatamisväärsused ja loodus. Kokku oli neid umbes 10, seal hulgas ka minu enda tehtud, mis tutvustas  Munamäe torni. Kokkuvõtvaks pealkirjaks sellele teosele oli „Minu kodukoht“. Filmi esitleti kodanikupäeval.  Pärast seda kogemust hindan nüüd rohkem animafilmide autoreid, sest sain teada, kui keerukas ning kannatlikkust nõudev see pealtnäha lapsik töö tegelikult on. Samuti väärtustan rohkem oma kodukohta Võrumaad, sest meie rahva väiksed kodulinnad moodustavad üheskoos Eesti.

Kommentaare ei ole: